Вивчаємо
творчість Лесі Українки
2. У робочий зошит склади хронологічну таблицю
біографії за матеріалом підручника, сторінки 205 - 212
(сфотографуй і надішли фото на вказану адресу)
Визнач та законспектуй у зошит «Основні мотиви
творчості», використавши матеріал підручника, сторінки 212 – 228
(сфотографуй і надішли фото на вказану адресу )
3. Прочитай драму-феєрію «Лісова пісня»
В разі відсутності тексту скористайся
4. Здійсни самоперевірку, давши відповіді на
запитання
1. Що означає драма-феєрія.?
2. Де і коли було написано твір?
3. Що лягло в основу твору?
4. Назвіть оснівні сюжетні лінії
5. Схарактеризуйте казковий, фантастичний світ у творі.
6.
Схарактеризуйте життя реальних образів п’єси.
7 Які проблеми розкриваються у драмі-феєрії “Лісова
пісня”?
8.Чому Лукаш починає розуміти, що в лісі нема нічого
мертвого?
9. Чи здатна на
самопожертву Мавка через кохання?
10. Чи бореться Мавка за
Лукаша?
11. Що стається з Лукашем
після того, як він зрадив Мавці?
12. Чому Мавка допомагає
Лукашеві?
13.Як переживає Мавка
зраду?
14. Хто є для Мавки матір’ю?
15.Як закінчується драма?
7. Склади порівняльну таблицю
спільне та відмінне між фільмом п’єсою
(сфотографуй і надішли на вказану адресу)
8. Склади
у зошит цитатну характеристику образів Мавки та Лукаша (сфотографуй і надішли на вказану адресу )
(перевірка напам’ять буде здійснюватися через відео зв’язок у Viber (номер у щоденнику) в дні проведення уроків згідно з розкладом)
11. Виконай в зошит тестові завдання.
( Відповіді сфотографуй і надішли на вказану адресу)
1. У вірші «Contra spem spero» поєднано види
лірики
А) патріотична й пейзажна; Б) громадянська й особиста;
В) філософська й особиста; Г) патріотична та філософська.
2. «Лісова пісня» - зразок
А) експресіонізму; Б) імпресіонізму; В) неоромантизму; Г)
постмодернізму.
3. «Лісова пісня» за родовою характеристикою – твір
А) епічний; Б) ліричний; В) ліро – епічний; Г)
драматичний.
4. «Лісовій пісні» властиві всі названі композиційні елементи
ОКРІМ
А) трьох дій; Б) ремарок; В) наявності прологу; Г) поділу
дій на акти та яви
5. Установіть відповідність
Дійова особа Символічне значення
1. Лукаш А) єдність людини і природи;
2. Лісовик Б) бездушність, порожнеча;
3. Дядько Лев В) старість, поміркованість;
4. Перелесник Г) воля, молодість, чин;
Д) людина як така
6. Установіть відповідність
Дійова особа
1. Мавка
2. Лукаш
3. дядько Лев
4. мати Лукаша
Репліка
А) – Ой лишенько! Іще не починала! Ой мій упадоньку! Що ж
ти робила! Нездаренько! Нетхолице! Ледащо!
Б) – Що лісове, то не погане, сестро,- Усякі скарби з
лісу йдуть…
В) – І та вже відьма? Ба, то вже судилось відьомською
свекрухою вам бути. Та хто ж вам винен? Ви ж її хотіли.
Г) – Та відчепися, відки маю знати? Я з кодлом лісовим не
накладаю так, як твій рід! Зрубай її, як хочеш, хіба я бороню? Ось на й сокиру.
Немає коментарів:
Дописати коментар