Леся Українка

Вивчаємо творчість  Лесі Українки

1.     Перейди за посиланням та переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY

2.     У робочий зошит склади хронологічну таблицю біографії за матеріалом підручника, сторінки 205 - 212
(сфотографуй і надішли фото на вказану адресу)

Визнач та законспектуй у зошит «Основні мотиви творчості», використавши матеріал підручника, сторінки 212 – 228
(сфотографуй і надішли фото на вказану адресу )

3.     Прочитай драму-феєрію «Лісова пісня»
В разі відсутності тексту скористайся

4.     Здійсни самоперевірку, давши відповіді на запитання
1. Що означає драма-феєрія.?
2. Де і коли було написано твір?
3. Що лягло в основу твору?
4. Назвіть оснівні сюжетні лінії
5.  Схарактеризуйте казковий, фантастичний  світ у творі.
6. Схарактеризуйте життя реальних образів п’єси.
7 Які проблеми розкриваються у драмі-феєрії “Лісова пісня”?
8.Чому Лукаш починає розуміти, що в лісі нема нічого мертвого?
9. Чи здатна на самопожертву Мавка через кохання?
10. Чи бореться Мавка за Лукаша?
11. Що стається з Лукашем після того, як він зрадив Мавці?
12. Чому Мавка допомагає Лукашеві?
13.Як переживає Мавка зраду?
14. Хто є для Мавки матір’ю?
15.Як закінчується драма?

5.  Переглянь фільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=W2ttQkuegb8


6. Переглянь відео вистави за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ijQqcgqq8Wc


7. Склади порівняльну таблицю спільне та відмінне між фільмом  п’єсою
  (сфотографуй і надішли на вказану адресу)

8. Склади у зошит  цитатну характеристику  образів Мавки та Лукаша  (сфотографуй і надішли на вказану адресу )

9. Прослухай текст поезії "Contra spem, spero". https://www.youtube.com/watch?v=pnp9kWunmCQ

10. Вивчи напам'ять поезію Лесі Українки "Contra spem, spero", сторінка 214
(перевірка напам’ять буде здійснюватися через відео зв’язок  у   Viber (номер у щоденнику) в дні проведення уроків згідно з розкладом)

11. Виконай в зошит тестові завдання.
 ( Відповіді сфотографуй і  надішли на  вказану адресу)

1. У вірші «Contra spem spero»  поєднано види лірики
А) патріотична й пейзажна;   Б) громадянська й особиста;
В) філософська й особиста;    Г) патріотична та філософська.

2. «Лісова пісня» - зразок
А) експресіонізму; Б) імпресіонізму; В) неоромантизму; Г) постмодернізму.

3. «Лісова пісня» за родовою характеристикою – твір
А) епічний; Б) ліричний; В) ліро – епічний; Г) драматичний.

4. «Лісовій пісні»  властиві всі названі композиційні елементи ОКРІМ
А) трьох дій; Б) ремарок; В) наявності прологу; Г) поділу дій на акти та яви

5. Установіть відповідність
Дійова особа                           Символічне значення
1.     Лукаш                А) єдність людини і природи;
2.     Лісовик              Б) бездушність, порожнеча;
3.     Дядько Лев        В) старість, поміркованість;
4.     Перелесник       Г) воля, молодість, чин;
                           Д) людина як така
6. Установіть відповідність
Дійова особа
1. Мавка
2. Лукаш
3. дядько Лев
4. мати Лукаша
Репліка
А) – Ой лишенько! Іще не починала! Ой мій упадоньку! Що ж ти робила! Нездаренько! Нетхолице! Ледащо!
Б) – Що лісове, то не погане, сестро,- Усякі скарби з лісу йдуть…
В) – І та вже відьма? Ба, то вже судилось відьомською свекрухою вам бути. Та хто ж вам винен? Ви ж її хотіли.
Г) – Та відчепися, відки маю знати? Я з кодлом лісовим не накладаю так, як твій рід! Зрубай її, як хочеш, хіба я бороню? Ось на й сокиру.
Д) – Заграй, заграй, дай голос мому серцю! Воно ж одно лишилося від мене

Немає коментарів:

Дописати коментар