Виконуємо контрольні роботи


Твір 13.05

1.     Пригадай матеріал попередніх уроків про те, як писати твір – роздум. За потреби, переглянь їх ще раз.
2.     Напиши в зошит твір на тему;  «У чому полягає життєвий успіх»
(сфотографуй і надішли вчителю в особисті повідомлення)


Диктант 14.05

Запиши текст диктанту у зошит

Диктант проводиться вчителем через відео зв'язок Viber у групі «Мова 6» о 9.00

(Тексти сфотографуй і надішли вчителю в особисті повідомлення)


Прикметник 18.05

Тестові завдання виконай в робочий зошит

І рівень
За кожну правильну відповідь на завдання 1-12 по 0,5б.
1.Позначте рядок, у якому допущено помилку:
а) сиваський, казахський;     б)студентський, сиріцький; в)тюркський, волзький.

2. Вкажіть рядок, у якому допущено помилку:
а)неволя, неслава, несамовитий;
б)недалеко; не високий, а низький; дорога не легка;
в)нелегка дорога; не рішучий, не холодно, а тепло.

3. Вкажіть рядок, у якому всі слова пишуться з –нн-:
а)кали(н,нн)овий, старови(н,нн)ий, бездо(н,нн)ий;
б)незліче(н,нн)ий, сті(н,нн)ий, со(н,нн)ий;
в)несказа(н,нн)ий, нерівня(н,нн)ий, кі(н,нн)ий.

 4. Разом пишуться складні прикметники, які:
а)утворенні поєднанням незалежних слів;
б)утворені від головного і залежного слова словосполучення;
в)означають поєднання смаків, кольорів або відтінків кольорів.

5. Вкажіть рядок. У якому всі складні прикметники пишуться через дефіс:
а)темно/зелений, історико/культурний, північно/східний;
б)жовто/гарячий, глухо/німий, східно/український;
в)легко/крилий, сніжно/білий, біло/сніжний.

6. Вкажіть рядок, у якому допущено помилку:
а) червоногарячий, світло- зелений, військово- повітряний;
б) військовозобов’язаний, мільйонокрилий, триповерховий;
в)машиннотракторний, західносибірський, життєдайний.

7.Вкажіть рядок, у якому виділений прикметник перейшов в іменник:
а) Вихідний день видався напрочуд гарним;
б) Я мрію про майбутнє;    в) Я розв’язав складний приклад.

8. Вкажіть рядок. У якому допущено помилку при перекладі з російської мови на українську:
а)Бородин – Бородін;   б)Дмитриев- Дмітрієв;   в) Лебедев- Лебедєв.

9. Вкажіть рядок, у якому допущено помилку при відмінюванні прізвищ:
а)Оксани Стрижак;  б) Михайла Коваленко; в) Сергія Ступака.

10.  Укажіть ряд прикметників, у суфіксах яких на місці пропуску пишеться – е:
а) уважн…нький, турботл…вий, вузес…нький;
 б) чорняв…нький, тонес…нький, грайлив…вий;
в) зелен…нький, задумл…, посушл…вий.

11. Укажіть ряд прикметників, у яких пишеться – н-:
а) полотня…ий, гороби…ий, широче…ий;
б) кукурудзя…ий, скля…ий, перепели…ий;
в) конопля…ий, бджоли…ий, здорове…ий.

12. Укажіть ряд, у якому в закінченнях прикметників на місці пропуску пишеться
–і:
а) блискуч… іграшки, колюч…х троянд, товщ.. ми колодами;
б) у мишач..й нірці, дорожч..    парфуми, до гаряч…х страв;
в)  найважч… пакунки, у найважч..й валізі, нижч..кущики..

ІІ рівень
1.     Запиши, вставивши пропущені літери (1б.)
Рум'ян…нький, зворушл…вий, недовірл…вий, дрібн…нький, сувор…нький, розсудл…вий, ввічлив…вий.

2.     Згрупуй прикметники за написанням –н, -нн (1б.)
Страше…ий, букве…ий, невблага…ий, дерев'я…ий, лимо…ий, стара…ий, благослове…ий, конопля…ий.

3.     Запиши, знявши риску (1б.)
Не/велика, але затишна кімната; не/далекий, а близький берег; розповідь нітрохи не/цікава; не/дорогий одяг для роботи; не/спокійний сон.

4.     Утвори прикметники від поданих географічних назв (1б.)
Гадяч, Буг, Прилуки, Збараж, Кривий Ріг, Сиваш

5.     Випиши виділений прикметник із речення і охарактеризуй його як частину мови (тобто виконай морфологічний розбір прикметника) (2б.)
Дорога до лісу низова, де-не-де перелита повінню

( Відповіді сфотографуй і надішли вчителю в особисті повідомлення)





Числівник 20.05

 Тестові завдання виконай в робочий зошит
 І рівень

За кожну правильну відповідь на завдання 1-12 по 0,5 б.





ІІ рівень
1.     Випиши числівники, вказавши в дужках розряд за значенням: (1б.)
Десятого, десятьом, десятка, десятиною, десяті, десятковий, десятеро, десятих, вдесятеро.

2.     Запиши словосполучення, замінивши цифри словами та вказавши в дужках відмінок числівника (2б.)
Авіалайнер з 485 пасажирами; не вистачає 976 гривень; народилася 24.01.1990; розпочинається 0 8.45

3.     Запиши, розкривши дужки (1б.)
Десять (гектар), багато (подорожей), двадцять (грам), п’ять пелюстка, кілька (помідор)

4.     Провідміняй числівник 59 (2б.)

( Відповіді сфотографуй і надішли вчителю в особисті повідомлення)



Займенник 21.05

 Тестові завдання виконай в робочий зошит
 І рівень
За кожну правильну відповідь на завдання 1-12 по 0,5б.






ІІ рівень

1.     Укажи  розряд займенника (2б.)
У нього, мій, нічиїм, ніщо, якогось, усіма, дещо, ні в кого

2.     Визначте відмінок займенника себе: (2б.)
Заспокоїв себе (..), відшукав у себе (…), купив для себе (), відштовхнув від себе (..),
злість на себе (..), зрозумів себе (..), націлив себе (..),взяв  на себе (..)

3.     Запиши, знявши риску (1б.)
Хтохна/ чим, будь/хто, аби/який, де/кому, хто/сь, скільки/небудь.

4.     Знайди мовні недоречності і запиши речення правильно (1б.)
Хлопчик гладив песика. З його очей котилися сльози.

( Відповіді сфотографуй і надішли вчителю в особисті повідомлення)


Переказ 25.05

Переказ проводиться вчителем через відео зв'язок Viber у групі «Мова 6»   о 9.00

(Текст сфотографуй і надішли вчителю в особисті повідомлення)

Немає коментарів:

Дописати коментар